Arkadaşım HoşGeldin 5.Bölüm izle 30 Ocak 2014 Tek Parça

Değerli Ziyaretçi ;Sizlerden Ricamız Bize Destek Olmak İçin 10 Saniye Ayırıp Alt Kısımdan 1 Yorum Bırakmanız Saatlerce Verilen Emeğe Tek 1 Yorum Yeterli Şimdiden Teşekkürler.. Ayrıca Çalışmayan Video Olursa Yorum Bırakın Hemen Düzeltelim.. Herşey Sizin İçin.. Destek Sizden Hizmet Bizden..
Puan Ver:
Açıklama : Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm izle,Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm Full izle,Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm Tek Parça izle,Arkadaşım Hoş Geldin Son Bölüm,Arkadaşım Hoş Geldin izle,Komedi Dükkanı Arkadaşım Hoş Geldin izle
İzlenme : 28328 | Puan : 4.4
Tarih : 31.01.2014
Etiketler : Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm izle Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm Full izle Arkadaşım Hoş Geldin 5.Bölüm Tek Parça izle Arkadaşım Hoş Geldin Son Bölüm Arkadaşım Hoş Geldin izle Komedi Dükkanı Arkadaşım Hoş Geldin izle
URL      :
Bu Bölüm Hakkındaki En Son Yorumlar
Yazan : selin sule emir |Tarih : 23.06.2014
ben valla ezgi abla geldiği için izliyorom saten izlicilerin yarısı ezoistler yani ezgi çıkarsa devam eder ama izlicilerin yarısı gider sahsen ben ezgi abla sahneye gelene kadar telefonla oynuyorum gelince pür dikkat izliyorum seni çok seviyorum EZGİ MOLA VE TOLGA ÇEVİK

Yazan : asena kutsal |Tarih : 02.04.2014
program çok güzeldi.Tolga çevik ve ezgi molayı seviyorum.Hayko cepkine de ayrıca hastayım zaten.Ayrıca en üstte feride adında bir manyak var.1- madem 5 yaşındasın daha okuma yazma bilmiyosun hatta konuşmayı bile yeni öğrendin.Bu yorumu nasıl yazdın.

Yazan : feride |Tarih : 09.03.2014
tolga abi süpersiniz ben seni çok seviyorum daha 5 yaşındayım çok komiksiniz sizi 3 yasından beyi izliyorum

Yazan : muzo cansuyu |Tarih : 15.02.2014
Tolga çevik zaten çok iyi birde ezgi mola gelince çok güzel olmuş

Yazan : resad lezgiyev |Tarih : 13.02.2014
super bir komedi

Yazan : dmqjknq |Tarih : 07.02.2014
bu ney a izleyemiyorum

Yazan : aragorn |Tarih : 05.02.2014
tolga çevik her zaman harika... Türkiye standartlarının üstünde bir aktör.. ezgi mola'yı da çok severdim güzel ikili oldular =)

Yazan : Ecemmm |Tarih : 05.02.2014
Tolga Çevik yha süpersin gülmekten öldüm ...

Yazan : Mert Acar |Tarih : 04.02.2014
Tolga Çevik Gibi Komedyen Dunyaya 100 Yılda bir Gelir Bence Kıymetını Bilelim :D

Yazan : pınar pınar |Tarih : 04.02.2014
tolga cevik eminim ki güzel bir iş çıkarmıştır ama videoyu göremiyorum

Yazan : asdf afwf |Tarih : 04.02.2014
ilqnç ama gülmedm

Yazan : emin akpınar |Tarih : 04.02.2014
çokkkkk güzellll

Yazan : mustafa |Tarih : 04.02.2014
Çok komik abi ya

Yazan : yare karahan |Tarih : 04.02.2014
çok komik :) hele şu ezginin abicim içimi sömürdünüz kurban olayım bırakın deyişi çok komik hayko da diziye komiklik katmış vallahi

Yazan : br |Tarih : 03.02.2014
adam komedi müdür

Yazan : mustafamet met |Tarih : 02.02.2014
harika on numara

Yazan : Sago Kaf Kef |Tarih : 01.02.2014
Ezgi Mola oyunu bıraksa 10 üzerinden 10 olur . Ama şimdi 10 üzerinden 8

Yazan : mehmetorak |Tarih : 01.02.2014
süper tebrikler :D

Yazan : elif efe |Tarih : 31.01.2014
yorum

Yazan : ad vermek istemeyen biri |Tarih : 31.01.2014
-spoiler-Yönetmen : Sabah neye gidersin Ezgi? Ezgi : Duşa :D

Yazan : ziya |Tarih : 31.01.2014
super, seviyorum Tolgayı

Yazan : alp |Tarih : 31.01.2014
gerçekten çok güzel sakın ama sakın işin bırakmasın

Yazan : alpcnshn |Tarih : 31.01.2014
fena lan :)

Yazan : brktrkmn |Tarih : 31.01.2014
10 numara 5 yıldız

Yazan : tgh |Tarih : 31.01.2014
hgfhgf

Yazan : |Tarih : 31.01.2014
as

Yazan : ebru |Tarih : 31.01.2014
sadasd:sad Allah razı olsun ya dün kaçırmıştım bi burdan bulabildim görüntü kalitesi olsun hızı olsun çok iyi çok saolun :D

Yazan : enes |Tarih : 31.01.2014
Çok güzel ya :D en çok hangi eli kullanıyorsun olayı ? :D

Yazan : muhittin şebelek |Tarih : 31.01.2014
tolga çevik yine çok komikde. Site olarak bikaç alternatif yükleseniz aynı videoyu çok iyi olur.

Yazan : sevim nur avcı |Tarih : 31.01.2014
çok güzel bir site her zaman buradan izliyorum :)

Yazan : görkem |Tarih : 31.01.2014
çokkkk komikkkk

Yazan : gamze |Tarih : 31.01.2014
çoooooooookkkkk güzel yaaaaa :)

Yazan : eda |Tarih : 31.01.2014
çokkkkkkkkkkkkk iyisiniz sizi begenerek izliyoruz :) :) :)

Yazan : esra akbağ |Tarih : 31.01.2014
komedi dükkanı arkadaşım hoşşgeldin 5.bölüm açılmıyor lütfen rica ediyorum düzeltirseniz...

Yazan : zorunlu yorum yazan |Tarih : 31.01.2014
zorla yorum yazdırıyonuz :D

Hemen 10 Saniyede Yorum Yaz Destek OL !
Adınız: *
Yorumunuz: *

Arkadaşım HoşGeldin 5.Bölüm izle 30 Ocak 2014 Tek Parça